رائٹر ہیں تو پینٹر مت بنیں

2019-12-02 20:59:52 Written by لعل خان

رائٹر ہیں تو پینٹر مت بنیں

ﮨﻢ ﻓﺮﺽ ﮐﺮ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﻭ ﻟﻮﮒ ﮐﺴﯽ ﺳﺮﺳﺒﺰ ﭘﮩﺎﮌ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ،ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺭﺍﺋﭩﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﭘﯿﻨﭩﺮ۔ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺭﺵ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻟﻤﺒﯽ ﺳﯽ ﺩﮬﻨﮏ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﮮ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ،ﺳﻮﺭﺝ ﻏﺮﻭﺏ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﺮﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﮔﻠﮧ ﺑﺎﻥ ﺍﭘﻨﺎ ﺭﯾﻮﮌ ﮨﺎﻧﮑﺘﺎ ﮨﻮﺍ ﮔﮭﺮ ﮐﻮ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ،ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﭘﺮﻧﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﻏﻮﻝ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻨﺰﻝ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺭﻭﺍﮞ ﺩﻭﺍﮞ ﮨﯿﮟ۔ﻭﮦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﺱ ﻣﻨﻈﺮ ﺳﮯ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﯿﮟ،ﺍﺏ ﭘﯿﻨﭩﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﻭﮦ ﮐﯿﻨﻮﺱ ﭘﺮ ﺍﺗﺎﺭﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ،ﺍﺳﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ،ﻣﮕﺮ ﺭﺍﺋﭩﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻣﻨﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﯼ ﮐﮩﺎﻧﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ،ﻣﺜﻼً ﺑﺎﺭﺵ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ،ﺩﮬﻨﮏ ﮐﮯ ﺳﺎﺕ ﺭﻧﮕﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ،ﮔﻠﮧ ﺑﺎﻥ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﻧﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﻏﻮﻝ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ۔ﭘﯿﻨﭩﺮ ﺍﺱ ﻣﻨﻈﺮ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺩﺍﺩ ﭘﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﻣﮕﺮ ﺭﺍﺋﭩﺮ ﺍﯾﮏ ﺻﻔﺤﮯ ﭘﺮ ﯾﮧ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺷﺎﭘﻨﮓ ﺑﯿﮓ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﺘﻨﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺭﻧﮓ ﮨﻮﮞ ﻭﮦ ﺍﺗﻨﯽ ﮨﯽ ﺩﻟﭽﺴﭗ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﻟﻔﻆ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮨﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ﮨﻢ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﭘﯿﺮﺍﮔﺮﺍﻑ ﺳﮯ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
” ﺍﺳﮯ ﭘﯿﺎﺱ ﻟﮕﯽ ﺗﮭﯽ،ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻗﺪﻡ ﮐﭽﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ،ﮐﭽﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﭩﮑﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺩﻝ ﺍﭼﮭﻞ ﮐﺮ ﺣﻠﻖ ﻣﯿﮟ ﺁﻥ ﭨﮑﺎ،ﭨﺎﻧﮕﯿﮟ ﮐﺎﻧﭙﻨﮯ ﻟﮕﯿﮟ،ﺍﭼﺎﻧﮏ ﮈﻭﺭ ﺑﯿﻞ ﺑﺠﯽ،ﻭﮦ ﺍﻟﭩﮯ ﻗﺪﻣﻮﮞ ﺩﻭﮌﺗﺎ ﮨﻮﺍ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎ،ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻭﮦ ﮐﮭﮍﯼ ﺗﮭﯽ،ﻭﮦ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺳﻦ ﺳﺎ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ،ﺍﺱ ﮐﯽ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﻮﻟﯽ ﻣﺴﮑﺎﻥ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺩﯼ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﻟﮕﯽ،ﭨﮭﻨﮉﯼ ﮨﻮﺍ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺟﮭﻮﻧﮑﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﭘﺮ ﭘﮍﺍ،ﺍﭼﺎﻧﮏ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺳﮯ ﺑﻠﯽ ﮐﯽ ” ﻣﯿﺎﺅﮞ “ ﮐﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﺁﺋﯽ،ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﮍ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﻮ ﻧﻮﮐﯿﻠﮯ ﺩﺍﻧﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﭼﻤﮑﺘﯽ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﻭﺍﻟﯽ ﺑﻠﯽ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﺗﮭﯽ،ﻭﮦ ﺧﻮﻓﺰﺩﮦ ﮨﻮ ﮐﺮ ﭼﻼﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺁﻧﮑﮫ ﮐﮭﻞ ﮔﺌﯽ “
ﺍﺏ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﺱ ﭘﯿﺮﺍﮔﺮﺍﻑ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ” ﺷﻌﺎﻉ “ ﮐﯽ ﮨﮯ ” ﺟﺎﺳﻮﺳﯽ “ ﮐﯽ ﮨﮯ ﯾﺎ ” ﮈﺭ “ ﺩﺍﺋﺠﺴﭧ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﯿﺴﮯ ﺑﺘﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ؟ﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﮨﻠﮑﺎ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ﻭﺭﻧﮧ ﺣﺎﻝ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﭘﮍﮬﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭ ﺩﻥ ﺗﮏ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻣﺎﻍ ﮐﯽ ﻧﺴﯿﮟ ﻣﻮﭨﯽ ﭘﺘﻠﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﯿﮟ۔ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺧﻮﺩ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮫ ﻟﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﮭﺌﯽ ﺁﭖ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ؟ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﻮ ﺧﻮﻓﺰﺩﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ،ﺍﻥ ﮐﮯ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺍﺑﮭﺎﺭﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﭘﺮ ﺍﺳﺮﺍﺭ ﻭﺍﺩﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﮬﮑﯿﻠﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ،ﺁﭖ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﺑﺪﮎ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺁﻝ ﺭﺍﺅﻧﮉﺭ ﺑﻨﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﯿﮉﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﺎ ﻟﻮﮨﺎ ﻣﻨﻮﺍ ﻟﯿﺠﯿﮯ،ﮨﺮ ﻓﻦ ﻣﻮﻻ ﺑﻨﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﺭﺍﺋﭩﺮ ﺳﮯ ﭘﯿﻨﭩﺮ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ،ﭘﮭﺮ ﺁﭖ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﮭﺮﻣﺎﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ،ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮈﺭﺍﻣﺎﺋﯽ ﮨﻮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺪﻋﮯ ﺳﮯ ﺗﻮﮨﭩﯿﮟ ﮔﮯ ﮨﯽ،ﺍﻭﭘﺮ ﺳﮯ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﮯ ﮨﻮﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻨﮕﺎﻟﯽ ﺑﺎﺑﺎ ﮐﮯ ﺟﺎﺩﻭ ﭘﺮ ﮨﻮ ﮔﺎ۔
ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻣﻠﻨﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺁﺋﮯ،ﻣﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﺳﮯ ﺁﺋﮯ ﮨﯿﮟ،ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﭩﮭﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎ ﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﻮﺍﻟﯿﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺷﺮﻭﻋﺎﺕ ﺻﺒﺢ ﻧﺎﺷﺘﮯ ﮐﮯ ﺫﮐﺮ ﺳﮯ ﮐﯽ،ﭘﮭﺮ ﺑﺎﺋﯿﮏ ﻣﯿﮟ ﭘﭩﺮﻭﻝ ﺑﮭﺮﻭﺍﯾﺎ،ﺩﻭ ﺗﯿﻦ ﺟﻨﺎﺯﮮ ﭘﮍﮬﮯ ﺍﯾﮏ ﻭﻟﯿﻤﮧ ﺍﭨﯿﻨﮉ ﮐﯿﺎ،ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻟﻨﭻ ﮐﯿﺎ،ﮐﭽﮫ ﺩﻭﺳﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﮈﻧﺮ ﺗﮏ ﮔﮭﺮ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﮯ۔ﻭﮦ ﺩﻭ ﮔﮭﻨﭩﮯ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻥ ﭘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺭﻭﺩﺍﺩ ﺳﻨﺎﻧﮯ ﺁﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﺧﺎﺹ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ۔ﺁﭖ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺭﻧﮕﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﯿﻨﭧ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺟﯿﺴﯽ ﻓﻀﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺗﮑﯽ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﯽ ﺯﺣﻤﺖ ﺑﮭﯽ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ ﺗﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﭘﺘﺎ ﭼﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮨﮯ ﮐﯿﺎ .... ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻟﻮﮒ ﮨﻀﻢ ﺑﮭﯽ ﮐﺮ ﭘﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺟﻮ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﭘﮍﮬﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﮩﺎﻧﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺗﻨﺎ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻟﮍﮐﮯ ﺳﮯ ﺩﻭ ﻟﮍﮐﯿﺎﮞ ﭘﯿﺎﺭ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﻨﺎﺏ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﺲ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮨﺎﺗﮫ ﺑﮍﮬﺎﺅﮞ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﺸﯽ ﮐﺮ ﻟﯽ۔ﺣﺪ ﮨﮯ ﯾﺎﺭ ... ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﺎ ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮ ﻟﯿﺘﺎ،ﭼﺎﺭ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺗﻮ ﻭﯾﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔ﺗﻮ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻗﻠﻢ ﺳﮯ ﻟﮑﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﺍﮐﭧ ﻻﻧﭽﺮ ﻣﺖ ﺍﭨﮭﺎ ﻟﯿﺎ ﮐﺮﯾﮟ،ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﻮ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﻦ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻋﺠﯿﺐ ﻓﺎﺭﻣﻮﻻ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺁﺩﮬﮯ ﮐﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﭘﺮ ﺑﻠﮉﻭﺯﺭ ﭼﻼ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺑﭻ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﺗﻤﯽ ﻟﺒﺎﺱ ﭘﮩﻨﺎ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ” ﻣﺤﺒﺖ “ ﮨﻮ۔ﮐﺴﯽ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﺭﺧﺼﺖ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺠﯿﮯ ﮐﮧ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻭﺍﻻ ” ﺩﮐﮫ “ ﯾﺎ ” ﺧﻮﺷﯽ “ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﮮ،ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﻝ ﻧﮧ ﻧﻮﭼﻨﮯ ﻟﮓ ﺟﺎﺋﮯ۔
” ﺗﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﻗﺮﺽ ﺍﺏ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻥ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺍﺗﺎﺭﻧﺎ ﮨﻮ ﮔﺎ “ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻ ﻗﻮۃ
ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺍﻣﺎﮞ ﺟﺎﻥ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﭘﮍﮪ ﻟﯿﺘﯿﮟ ﺗﻮ ” ﺩﮬﺮ ﻟﺦ ﺩﯼ ﻟﻌﻨﺖ ﺍﯼ “ ﺗﮏ ﮐﮩﮧ ﮈﺍﻟﺘﯿﮟ۔ﺁﭖ ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﺭﮨﯿﮯ .....