Muntasha Rasool
ﻧﺎﻭﻝ : ﺳﻔﺎﻝ ﮔﺮ
’’ ﺷﻮﻕ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ‘‘ ﯾﮧ ﺟﻤﻠﮧ ﮨﻢ ﺑﺎﺭﮨﺎ ﺳﻨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﮐﯽ ﺍﻧﺪﮬﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﮐﯿﺴﮯ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﯾﮉﻡ ﮔﺮﺍﻧﭧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﮨﮯ۔ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺟﻨﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﮩﺖ ﮐﭽﮫ ﮐﮭﻮﯾﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺮﻑ ﮐﮭﻮﯾﺎ ﮨﯽ ﮐﮭﻮﯾﺎ۔۔ ﺟﺲ ﺳﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ ﺍﺑﺮﮨﯿﻢ ﮐﻮ ﻣﺎﺭ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺗﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﺎ ﮔﻤﺎﻥ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﻮﮞ ﻟﮕﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻣﻨﻈﺮ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﮨﻮﮞ۔ ﺍﻟﺒﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﻼ ﺗﮭﯽ ﺟﺴﮑﯽ ﻧﮧ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺍﭼﮭﯽ ﻧﮧ ﺩﺷﻤﻨﯽ۔ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺧﻮﺩ ﻏﺮﺽ ﺍﻭﺭ ﺳﻔﺎﮎ ﺗﮭﯽ ﻭﮦ۔ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﻮ ﺑﯿﭻ ﻣﻨﺠﮭﺪﮬﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﮔﺮﺍﻧﭧ ﺑﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﺧﻮﺵ ﻧﮧ ﺭﮦ ﺳﮑﺎ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺳﭻ ﮨﮯ ﻭﮦ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﮭﻼ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺎﯾﺎ۔۔ ﻭﮦ ﺧﻂ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮔﺰﺷﺘﮧ ﺳﺎﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﻮ ﻟﮑﮭﮯ ﺗﮭﮯ۔۔ ﺍﻥ ﺧﻄﻮﻁ ﮐﻮ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻨﯽ ﻋﺠﻠﺖ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺳﯽ ﺭﮨﯽ۔۔ ﺍﺳﮯ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﺳﺎ ﻣﺼﻨﻔﮧ ﻣﺰﯾﺪ ﻟﮑﮭﺘﯽ۔۔ ﺍﺣﻤﺪ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻭﮦ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮨﮯ ﺟﺲ ﭘﺮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺷﺪﯾﺪ ﻗﺴﻢ ﮐﺎ ﻃﯿﺶ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ، ﺗﺮﺱ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ۔۔ ﮨﺎﮞ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮨﻤﺪﺭﺩﯼ ﺑﮭﯽ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﭘﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔۔
ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﺟﺐ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮭﺘﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﺑﮯﺗﺤﺎﺷﮧ ﻣﺮﺩﮦ ﺗﺘﻠﯿﺎﮞ ﺯﻣﯿﮟ ﭘﺮ ﮔﺮ ﺭﮨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺗﻮ ﺑﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺟﮭﺮﺟﮭﺮﯼ ﻟﯿﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ ﻣﯿﮟ۔ ﺑﮩﺖ ﺩﯾﺮ ﺗﮏ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﯽ ﮔﺮﻓﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﯽ۔۔ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺘﻨﯽ ﺯﻭﺭﺁﻭﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺪﺍ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﻧﮑﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﯿﻄﺮﺡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺳﺎﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻗﯿﺪِ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﮐﺎﭨﺘﮯ ﮔﺰﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔۔ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺟﺬﺑﺎﺗﯽ، ﭘﯿﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﮔﻞ ﭘﻦ ﮐﯽ ﺣﺪ ﺗﮏ ﺍﻧﺪﮬﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺰﺩﻝ ﻟﮍﮐﯽ ﺗﮭﯽ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ۔۔ ﻭﮦ ﺑﺰﺩﻝ ﮨﯽ ﺗﻮ ﺗﮭﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﮔﮭﺮ ﭼﮭﻮﮌﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻧﮧ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﻓﯿﺲ ﮐﺮ ﺳﮑﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﯽ ﮔﺮﺍﻧﭧ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻭﺍﭘﺲ ﺟﺎﺳﮑﯽ۔
ﺣﮑﯿﻢ ﺑﯿﮕﻢ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺱ ﻧﺎﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺗﯽ ﺳﮯ ﺑﺸﺮﯼٰ ﺟﯽ ﻧﮯ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﮐﯿﺎ۔۔ ﺍﯾﮏ ﻻﺯﻭﺍﻝ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺟﺴﮯ ﺁﭖ ﺑﺮﺳﺎ ﮨﺎ ﺑﺮﺱ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮔﮯ۔۔ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺮ ﮐﺎﻣﻞ ﯾﻘﯿﻦ ﺍﺗﻨﺎ ﮐﮯ ﻋﻤﺮ ﮐﻮ ﺑﭽﭙﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﺨﺎﺭ ﮐﯽ ﺩﻭﺍﺋﯽ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﻼﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺷﻔﺎ ﭘﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔۔ ﯾﮧ ﺍﺳﮑﺎ ﯾﻘﯿﻦ ﺗﮭﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺮ ﺟﺴﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺎﯾﻮﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ۔۔ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺍﭼﮭﺎ ﮔﻤﺎﻥ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﮯ۔۔۔ ﺑﮯﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻧﺪﺍﻣﺖ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮯ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﺗﻨﺎ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﮨﮯ۔۔ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺁﻣﻨﮧ ﺑﻠﮑﻞ ﺍﺳﮑﮯ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﺗﮭﯽ۔ ﺣﮑﯿﻢ ﺑﯿﮕﻢ ﻧﮯ ﺍﺳﻼﻣﯿﺎﺕ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮬﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﻭﮦ ﺍﻟﻒ ﺑﮯ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﺎﺑﻠﺪ ﺗﮭﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﺎﻟﻖ ﮐﯽ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺭﮐﮭﺘﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺣﺴﻦِ ﺍﺧﻼﻕ ﻗﺎﺑﻞِ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮨﮯ۔ ﮔﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺳﮑﺎ ﺑﺎﺋﯿﮑﺎﭦ ﮐﯿﺎ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﯿﺤﯽ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻋﺮﺻﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺎﺗﮭﮯ ﭘﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﮮ۔ ﻣﮩﻤﺎﻥ ﻧﻮﺍﺯﯼ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻋﻠﯽٰ ﻣﺜﺎﻝ۔۔۔۔ ﺍﯾﮏ ﻣﺜﺎﻝ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﯽ ﻭﮦ ﮐﯿﺴﮯ ﭘﺮﻧﯿﺎﮞ ﮐﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺩﻥ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ۔۔ ﯾﮧ ﻭﺍﻻ ﺣﺼﮧ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺁﭖ ﺯﺭﺍ ﺑﮭﯽ ﯾﻘﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﯾﮏ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﭘﮍﮪ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔۔ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺰﺍﺟﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺼﻨﻔﮧ ﻧﮯ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮨﮯ۔۔
’’ ﺍﺱ ﺳﺮﺩ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﻣﻮﺳﻢ ﮐﯽ ﺧﻨﮑﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻮﺕ ﮐﯽ ﭨﮭﻨﮉﮎ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﯽ، ﻭﮦ ﭘﺴﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﺎﯾﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ۔ ﯾﮧ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﭨﺎﺋﻢ ﭘﯿﺲ ﺁﭘﺎ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻟﮕﻨﮯ ﺳﮯ ﮔِﺮﺍ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﯾﺪ ﺍﯾﺴﺎ ﺗﺐ ﮨﻮﺍ ﮨﻮﮔﺎ ﺟﺐ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺟﺎﻥ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﻃﺎﺭﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﻮﮔﯽ۔
ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﺍﺳﮑﯽ ﺩﻋﺎ ﺁﭘﺎ ﮐﺎ ﻣﻘﺪﺭ ﺑﺪﻝ ﺳﮑﺘﯽ ﺗﮭﯽ؟
ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺁﭘﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻋﺎﻓﯿﺖ ﻣﺎﻧﮕﺘﺎ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﻭﮦ ﺩﮮ ﺩﯾﺘﺎ؟
ﮐﯿﺎ ﺍﺳﮯ ﯾﮧ ﻣﻨﻈﺮ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﻮ ﻧﮧ ﻣﻠﺘﺎ ﺟﻮ ﻭﮦ ﺍﺏ ﺩﮮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ؟
ﺣﮑﯿﻢ ﺑﯿﮕﻢ ﻧﮯ ﺑﯿﺲ ﺳﺎﻝ ﺁﻣﻨﮧ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻋﺎ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﭘﻞ ﺑﮭﯽ ﺑﮯﯾﻘﯿﻦ ﻧﮧ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﺳﮑﯽ ﺩﻋﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺑﯿﺲ ﺳﯿﮑﻨﮉ ﺑﮭﯽ ﺷﮏ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮧ ﺭﮦ ﺳﮑﺎ ﺗﮭﺎ، ﺍﺳﮯ ﺗﻮ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﮨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺩﻋﺎ ﮐﮯ ﺭﺩ ﮨﻮﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﯾﻘﯿﻦ ﺗﮭﺎ۔ ﺁﭘﺎ ﮐﮯ ﭨﮭﻨﮉﮮ ﺍﻭﺭ ﺍﮐﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﺧﻮﻥ ﺁﻟﻮﺩ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﮐﺮ ﻭﮦ ﺧﻼ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﻮﺭﻧﮯ ﻟﮕﺎ ﺗﮭﺎ۔ ‘‘
ﻋﻤﺮ ﮐﻮ ﺑﻶﺧﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺮ ﯾﻘﯿﻦ ﺁﮔﯿﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎ ﮐﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﮨﻮﺍ۔ ﺟﺐ ﻭﮦ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮭﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﭘﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺗﺮﮎ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﭨﮭﯿﮏ ﺍﺳﯽ ﻭﻗﺖ ﺁﭘﺎ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﭘﺎ ﮐﻮ ﺣﻘﯿﻘﺘﺎً ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺩﻋﺎ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺩﮬﯿﻤﮯ ﻣﺰﺍﺝ ﮐﺎ ﻋﻤﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﺤﺮ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﮨﮯ۔ ﺁﭘﺎ ﻭﺍﻟﮯ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺮ ﺗﻮﮐﻞ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺻﻮﻓﯿﺎ ﮐﻮ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺩﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺳﺐ ﺑﺸﺮﯼٰ ﺳﻌﯿﺪ ﻧﮯ ﺍﺗﻨﯽ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺗﯽ ﺳﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮐﮯ ﺁﭖ ﺩﺍﺩ ﺩﯾﮯ ﺑﻨﺎ ﻧﮧ ﺭﮦ ﺳﮑﯿﮟ ﮔﮯ۔۔۔ ﮐﻤﺎﻝ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺑﺸﺮﯼٰ ﺟﯽ ﻧﮯ ﺳﭻ ﻣﯿﮟ۔۔۔ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻗﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﭼﻮﻧﮑﺎ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﮨﮯ۔
ﺍﯾﮉﻡ ﮔﺮﺍﻧﭧ ﻧﮯ ﺻﻮﻓﯿﺎ ﮐﯽ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺳﺨﺖ ﺧﻄﻮﻁ ﭘﺮ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ۔ ﺻﻮﻓﯿﺎ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ ﺑﺪﻇﻦ ﮨﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔۔ ﺍﯾﮉﻡ ﮔﺮﺍﻧﭧ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﮈﺭﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭ ﺳﮑﮭﺎﯾﺎ ﻣﮕﺮ ﭘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﮨﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﮈﺭﺗﮯ ﺭﮨﯿﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﮨﻢ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯿﺴﮯ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺩﻝ ﮔﻨﺎﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮭﯿﺮ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻟﮍﮐﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻞ ﮐﺮ ﺍﺳﮯ ﺩﮬﺘﮑﺎﺭ ﺩﯾﺎ ﭼﺎﮨﮯ ﻣﺬﺍﻕ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﺳﮩﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﮔﻨﺎﮦ ﺳﮯ ﺑﭻ ﮔﺌﯽ۔۔ ﯾﮧ ﺣﺼﮧ ﭘﮍﮪ ﮐﮯ ﺗﻮ ﺩﻝ ﺧﻮﺷﯽ ﺳﮯ ﺟﮭﻮﻡ ﺍﭨﮭﺎ۔۔ ﺑﮯﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﭘﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﮨﮯ۔
ﺑﮩﺖ ﻋﺮﺻﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﻢ ﭨﯽ ﻭﯼ ﭘﺮ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﮈﺭﺍﻣﮧ ﮐﺎ ﺍﯾﻨﮉ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﮩﻦ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻧﯿﮟ ﮔﻨﮓ ﺭﮦ ﮔﺌﯿﮟ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺗﺎﺛﺮﺍﺕ ﮐﭽﮫ ﯾﻮﮞ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ’’ ﺍﺱ ﮈﺭﺍﻣﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺿﺎﯾﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮔﯿﺎ۔ ﭼﺎﮨﮯ ﻭﮦ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺩﯾﺮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﯽ ﺍﺳﮑﺮﯾﻦ ﭘﺮ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ ﮨﻮﺍ ﮨﻮ۔ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﺍﺩﮐﺎﺭﯼ ﺳﮯ viewers ﮐﮯ ﺩﻝ ﺟﯿﺖ ﻟﺌﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ۔۔ ﮈﺍﺋﺮﯾﮑﭩﺮ ﻧﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻌﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﮩﺎﺭﺕ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ۔۔۔ ‘‘ ﯾﮩﯽ ﺗﺎﺛﺮﺍﺕ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﺍﯾﻨﮉ ﭘﮧ ﻣﯿﺮﮮ ﺗﮭﮯ۔۔ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﺗﮏ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺤﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﺗﻨﺎ ﮐﮭﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻧﺸﺴﺖ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺁﭖ ﻧﺎﻭﻝ ﺧﺘﻢ ﻧﮧ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺻﻔﺤﮯ ﭘﺮ ﻧﻈﺮﯾﮟ ﺟﻤﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔۔ ﭘﻮﺭﺍ ﻧﺎﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﻧﺲ ﺭﻭﮐﮯ ﭘﮍﮬﺘﯽ ﺭﮨﯽ۔۔ ﺑﺸﺮﯼٰ ﺳﻌﯿﺪ ﮐﯽ ﮐﮩﺎﻧﯿﺎﮞ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺭﺷﺘﮧ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺍﮨﻢ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﺒﻖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺧﺎﻟﻖ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺑﮭﺎﮔﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﻨﺪﮦ ﺻﺮﻑ ﺗﮩﯽ ﺩﺍﻣﺎﮞ ﮨﯽ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔۔ ﻭﮦ ﮐﮩﯿﮟ ﮐﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﺎ۔ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﺎﯾﻮﺱ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮩﯿﮟ۔۔۔ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﭘﻠﭩﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮭﻠﮯ ﮨﯽ ﻣﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔۔۔ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﻗﻠﻢ ﺍﭨﮭﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ
ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﺎ۔۔ ﯾﮧ ﮐﻤﺎﻝ ﺻﺮﻑ ﺑﺸﺮﯼٰ ﺳﻌﯿﺪ ﮨﯽ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔۔۔۔ ﺑﺸﺮﯼٰ ﺳﻌﯿﺪ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻧﺎﻭﻝ ﺑﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﺩﺍﺩ ﮐﺎ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﮨﮯ۔۔۔ ﺷﺎﮨﮑﺎﺭ ﻧﺎﻭﻝ ﺍﺳﮯ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔۔