ری ویو ٹائم ان ناولز ورلڈ

2020-06-08 19:51:01 Written by ماہا ایمان

#ری_ویو_ٹائم_ان_ناولز_ورلڈ

تحریر (تاوان)

تبصرہ (ماہا ایمان )

تبصرہ (33)

 

ﺗﺎﻭﺍﻥ ﭘﮍﮬﺘﮯ ﺳﻮﻻ ﺳﺎﻝ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻣﯿﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﮧ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﻮﺭﯾﺖ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﻞ ﻭﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﭘﮩﻠﮯ ﺩﻥ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺘﻠﻒ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻣﺠﮭﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﻮﮌﮮ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ

ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﺑﯽ ﺍﺋﮯ ﺍﯾﻞ ﺍﯾﻞ ﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﯽ ﯾﮑﻄﺮﻓﮧ ﻣﺤﺒﺖ۔

ﯾﮧ ﻣﺤﺒﺖ ﮨﯽ ﺩﺭ ﺍﺻﻞ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺷﺮﻭﻋﺎﺕ ﺑﻨﯽ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﻇﻠﻢ ﮐﺎ ﻧﺎﺧﺘﻢ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﺟﻮ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻊ ﺳﮯ ﭼﻞ ﻧﮑﻼ ﻭﮦ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﯾﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍﺱ ﺭﻭﯾﺌﮯ ﮐﺎ ﭘﺲ ﻣﻨﻈﺮ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻃﺎﻗﺘﻮﺭ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﭼﻼ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﮨﮯ۔

ﺷﻔﺘﮧ ﭘﺮ ﺷﯿﺦ ﻋﺎﺻﻢ ﮐﮯ ﺑﮍﮮ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﺑﺪ۔

ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻊ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﻮ ﺑﯽ ﺍﺋﮯ ﺍﯾﻞ ﺍﯾﻞ ﺑﯽ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ ، ﺍﺳﭩﺮﯾﭧ ﻓﺎﺋﭩﺮ، ﺟﻮﺵ ﺳﮯ ﻟﮍﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺟﻮ ﻣﺎﮞ ﺟﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻟﺪ ﮐﮯ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﺭ ﭼﭽﯽ ﮐﮯ ﻇﻠﻢ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺎﮞ ﺟﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻣﯿﮟ ﻋﺮﺏ ﺷﯿﺦ ﺳﮯ ﺟﺎﭨﮑﺮﺍﯾﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﭘﯿﮏ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺟﮩﺎﮞ ﺣﻖ ﻧﮯ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮﻟﯿﺎ ﮐﮧ ﺑﺎﻃﻞ ﺳﮯ ﻟﮍﻧﺎ ﮨﮯ۔

ﮨﻤﺴﺎﺗﮫ ﮐﺎ ﻗﺘﻞ۔

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﮯ ﺁﻧﺴﻮﻭﮞ ﻧﮯ ﺟﯿﻞ ﭘﮩﻨﭽﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﯿﻠﺮ ﻋﺎﺩﻝ ﮐﮯ ﺟﺒﺮ ﻧﮯ ﺍﺳﮑﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﺎ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﻣﺮﻧﮯ ﮨﯽ ﻧﮧ ﺩﯾﺎ ﻭﮦ ﻭﺍﻗﻊ ﺟﺐ ﺯﮨﺮ ﺳﮯ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﯿﻠﺮ ﮐﺎ ﮐﺎﻟﻮ ﺟﺎﻧﯽ ﭘﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺗﺸﺪﺩ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺗﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﯿﻞ ﮐﮯ ﺭﻭﺍﺋﺘﯽ ﻣﺎﺣﻮﻝ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻋﮑﺲ ﺗﮭﺎ۔

ﺁﻏﺎ ﻗﺎﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﺻﺎﺣﺐ۔

ﯾﮧ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻗﺎﺩﺭ ﺫﻣﺎﻥ ﻧﮯ ﺟﯿﻞ ﺳﮯ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﺍﻏﻮﺍﮦ ﮐﺮﮐﮯ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﻮ ﺍﻏﻮﺍﮦ ﮐﺮﮐﮯ ﺳﺎﮨﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﻮ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﻭﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﭘﮭﺮﻣﺠﺘﺒﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﻧﺎﮨﯿﺪ ﺑﯿﮕﻢ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭘﻨﺎ ﺍﻓﺌﯿﺮ ﭼﮭﭙﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﺌﮯ ﺑﻄﻮﺭ ﮈﺭﺍﺋﯿﻮﺭ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺑﮍﺍ ﺩﻟﭽﺴﭗ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺗﮭﺎ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺩﺍﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﺧﺎﻟﺺ ﺳﭽﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ !

ﻋﯿﺴﯽ ﺟﺎﻥ۔ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﻧﺪ ﻣﺎﺭﯼ

ﻋﯿﺴﯽ ﺟﺎﻥ ﮐﺎ ﮐﺮﺍﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﺎ ﺑﺸﺮ ﮐﮯ ﻗﺘﻞ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺩﯼ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﻧﺪ ﻣﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺋﯿﺮﮨﻮﺳﭩﺴﺰ ﮐﮯ ﺍﻏﻮﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺩﺍﻥ ﻗﺎﺩﺭﺯﻣﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮨﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﮐﻮﺷﺶ ﺑﮭﯽ ﮐﯽ ﻣﮕﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﮧ ﻧﺎﮐﺎﻡ ﺭﮨﺎ ﻭﻟﻦ ﮐﮯ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺳﮯ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﻭﭘﺮ ﺗﮭﺎ ﯾﮧ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﻇﺎﻟﻢ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺭﺣﻢ ۔

ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﮕﻢ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﮐﯽ ﮔﻼﺑﯽ ﺍﺭﺩﻭ۔

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺻﯿﺐ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻧﮕﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﮐﯽ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺭﮨﺎ ﺣﺘﯽ ﮐﮧ ﻣﺴﭩﺮ ﺟﯽ ﮐﻼﺭﮎ ﮐﯽ ﺑﺪﻭﻟﺖ ﺍﺳﮯ ﺍﻥ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰﻭﮞ ﭘﮧ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﺭﺣﻢ ﺑﮭﯽ ﺁﯾﺎ ﻣﮕﺮ ﺑﺪﺭ ﻣﻨﯿﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺮ ﺳﮯ ﺍﺗﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ۔ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﺍﺳﮑﺎ ﭘﯿﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﻤﻮﻝ ﺭﮨﺎ ﺍﺩﮬﺎﺭ ﻟﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺻﯿﺐ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺘﯿﮟ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﻭﺍﻗﻌﺘﺎ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﺍﯾﮏ ﻧﺎﯾﺎﺏ ﺩﻭﺳﺖ ﺗﮭﺎ۔

ﺻﻔﺪﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﻢ۔

ﺻﻔﺪﺭ ﮐﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﮨﻮﺋﯽ ﺟﺐ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻮ ﻧﮑﻠﮯ ﺗﮭﮯ ﺷﻔﺘﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺠﻢ ﮐﯽ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﺪ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺻﻔﺪﺭ ﯾﺎﺭ ﻏﺎﺭ ﺑﻦ ﮐﺮ ﮨﯽ ﺭﮨﺎ ﺍﻓﺮﯾﻘﮧ ﻣﯿﮟ ﺻﻔﺪﺭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻨﺴﻠﮏ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﺩﻝ ﮐﮯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮐﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﻭﯾﺮﺍ ﮐﺎ ﺻﻔﺪﺭ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺁﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﻔﺪﺭ ﮐﺎ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﺳﮯ ﻟﮍﻧﺎ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﺟﺎﺩﻭ ﮐﮯ ﺯﯾﺮ ﺍﺛﺮ ﺟﻮ ﻻﺭﺛﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﻭﺍﻗﻌﺘﺎ ﺳﺤﺮﺍﻧﮕﯿﺰ ﺗﮭﺎ۔

ﻣﻮﻧﺎﺑﮧ ﺍﻭﺭ ﻏﻼﻣﯽ ۔

ﺍﻓﺮﯾﻘﮧ ﻣﯿﮟ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﮯ ﮐﺎﺭﻭﺑﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﻻﺭﺛﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮐﯿﺎ ﻭﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﮨﻮﺋﮯ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﻧﺎﺑﮧ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻣﻨﻔﺮﺩ ﺭﮨﺎ ﺣﯿﺮﺕ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﺻﻼﺣﯿﺘﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﻣﻮﻣﻞ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﻣﯿﮟ ﺳﺤﺮ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﺍﻓﺮﯾﻘﮧ ﺳﮯ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﺎ ﭘﺮﺩﮦ ﺍﭨﮭﺎ ﻭﮦ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﯽ ﻻﺯﻭﺍﻝ ﺗﺨﻠﯿﻘﯽ ﺳﻮﭺ ﺗﮭﺎ ۔

ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﻭﺝ۔

ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮨﯽ ﺍﻧﻮﮐﮭﮯ ﺗﮭﮯ ﺳﺮﻭﺝ ﺳﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﻧﻔﺮﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﭘﯿﺎﺭ ﺁﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﭘﮧ ﺗﻮ ﭘﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﺁﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﻣﺰﮮ ﺩﺍﺭ ﺭﯾﺴﭙﯿﺰ ﮐﺎ ﺑﯿﮍﺍ ﻏﺮﻕ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﻓﻦ ﻣﻮﻻ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﺷﺎﮦ ﺟﻨﺎﺕ ﮐﮯ ﺣﺎﮐﻢ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﻣﮕﺮ ﮐﮭﺮﺍ ﺑﻨﺪﮦ ۔

ﺩﻓﯿﻨﮧ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺟﻨﮓ ﻋﻈﯿﻢ ﻭﺍﻟﯽ ﺳﺐ ﻣﺸﯿﻦ ﮔﻦ۔

ﺟﮭﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﺩﻓﯿﻨﮧ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﮐﮯ ﺣﻤﻠﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﺻﻔﺪﺭ ﺍﻭﺭ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﭨﺮﮎ ﺳﮯ ﻓﺮﺍﺭ ﮨﻮﺋﮯ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺷﺪﯾﺪﻣﺸﮑﻞ ﺳﯿﻦ ﺗﮭﺎ ﮨﺮ ﻻﺋﻦ ﭘﮧ ﺩﮬﮍﮐﺎ ﻟﮕﺎ ﺭﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﮐﻤﺎﻝ ﻧﺸﺎﻧﮧ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﯽ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﻤﺎﻝ ﮈﺭﺍﺋﯿﻮﻧﮓ ﮐﯽ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﻧﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﺳﻔﺮ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﻭﮨﺎﮞ ﮨﻮﺍ ﺟﮩﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﻧﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﮉﯾﻦ ﭘﻨﺠﺎﺏ !

ﺷﮑﺮﺍ ﺳﻤﯿﺖ ﺳﺒﮭﯽ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﺭﮨﮯ ﮨﻨﺪ ﺳﮯ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮨﺮ ﺟﮕﮧ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﺟﮭﮕﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺩﻓﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﭼﮑﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﮐﺌﯽ ﮔﻨﺎﮦ ﮔﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻟﻮﮒ ﻣﺎﺭﮮ ﮔﺌﮯ ﻭﮨﯿﮟ ﺳﯿﺎﺳﺘﺪﺍﻥ ﺑﮭﯽ ﺑﮯ ﻧﻘﺎﺏ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﻏﺎ ﻗﺎﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺭﻭﺍﺋﺘﯽ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﺳﺮﻭﺝ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﮯ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺳﺐ ﭘﮧ ﺑﮭﺎﺭﯼ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﭩﺮ ﺟﯽ ﮐﻼﺭﮎ ﺟﯿﺴﺎ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﺷﺨﺺ ﺑﮭﯽ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﯾﺎ ﯾﮧ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﮐﺴﯽ ﺭﻧﮓ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﻣﺎﺭﯾﮧ ﭨﺮﺳﭧ ﺟﯿﺴﮯ ﻗﯿﺪ ﺧﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺧﺎﺗﻤﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﭩﺮ ﺟﯽ ﮐﻼﺭﮎ ﻧﮯ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﮐﻠﯿﺪﯼ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﺧﺎﺹ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺑﮩﺖ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﻧﮯﻻﺭﺛﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﻨﺒﮭﺎﻻ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﻈﻢ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻇﺎﻟﻢ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻟﺸﮑﺮ ﺑﻨﻮﺍ ﮐﺮ ﻇﻠﻢ ﮐﻮ 

ﻣﭩﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﻨﮏ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻻﺭﺳﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﮍﺍ ﮐﯿﺎ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ ﻣﻀﺒﻮﻁ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ

ﺑﺮﺩﮦ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺎﺋﮑﻞ۔

ﺍﺱ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﯽ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺳﺒﮭﯽ ﺻﻔﺎﺕ ﺩﮮ ﺩﯼ ﮨﯿﮟ ﺭﺍﺋﭩﺮ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﯾﺸﯿﺎ ﺳﮯ ﺍﻓﺮﯾﻘﮧ ﺗﮏ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﯿﻮﻧﮕﻢ ﭘﯿﮑﭩﺲ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻟﮯ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻃﺮﻑ ﮐﯽ ﺑﻮﮐﻮ ﻧﺎﻣﯽ ﺁﻟﮯ ﮐﺎ ﺧﻮﻑ ﮨﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺳﺮ ﭘﮧ ﺗﻠﻮﺍﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻟﭩﮑﺎ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﮨﯽ ﺑﯿﭩﺎ ﮐﮭﺎ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺩﺭﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺁﭖ ﻣﯿﺎﻣﯽ ﻗﺒﯿﻠﮯ ﮐﺎ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﺭ ﻣﮩﺬﺏ ﮐﺮﺩﺍﺭ۔

ﺷﻔﺘﮧ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ۔

ﭘﮩﻠﮯ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﻮ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﻧﮯ ﻋﺮﺏ ﺷﯿﺦ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺁﻏﺎ ﻗﺎﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﯽ ﺑﯿﮕﻢ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻏﺰﺍﻟﮧ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﻮ ﺁﺯﺍﺩ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﻮ ﺷﯿﺦ ﻋﺎﺻﻢ ﮐﮯ ﺑﮭﺘﯿﺠﮯ ﺳﮯ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﺳﮯ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻏﺰﺍﻟﮧ ﻧﮯ ﮨﯽ ﺑﭽﺎﯾﺎ ۔۔۔۔۔۔ ﯾﮧ ﺣﺼﮧ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﺎ ﺩﻭﺭ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﻏﺰﺍﻟﮧ ﺑﮭﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮫ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﻋﺮﻑ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﺑﮭﯽ ، ﯾﮩﺎﮞ ﻋﺮﻑ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﺍﺱ ﻟﯿﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮑﺎ ﺗﻌﺎﺭﻓﯽ ﻧﺎﻡ ﮨﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻗﻠﻤﯽ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﺑﻦ ﭼﮑﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﻋﯿﺴﯽ ﺟﺎﻥ ﮐﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﺮ ﻣﺠﺮﻡ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﻑ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ۔۔۔۔۔ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺣﻤﺰﮦ ﺁﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺣﺎﺩﺛﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﯽ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺭﮨﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﯽ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺗﺎﺵ ﮐﮯ ﻣﺤﻞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮔﺮ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺷﻔﺘﮧ ﮐﮯ ﺳﮩﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮨﮯ

ﺳﺎﮨﯽ ﺻﺎﺣﺐ۔

ﮨﻤﺎﺭﯼ ﭘﻮﻟﯿﺲ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻟﻮﮒ ﮨﯿﮟ ﺳﺎﮨﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮨﻮﺍ ، ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺳﮯ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻟﮕﮯ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﮯ ﮨﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﻣﯿﮟ ﺑﻶﺧﺮ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﺍﻧﺴﭙﮑﭩﺮ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺭﮮ ﻋﻤﻠﮯ ﮐﻮ ﺷﻨﮑﺮ ﺷﮑﺮﺍ ﻧﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻣﺎﺭﺍ 16 ﻭﯾﮟ ﺣﺼﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺁﺑﺪﯾﺪﮦ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﺦ ﻋﺎﺻﻢ ﺳﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺮﻭﺝ ﮐﻮ ﭘﮩﻨﭻ ﮔﺌﯽ ﺳﭻ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻣﺠﮭﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﭼﺎﮨﯿﺌﮯ ﺗﮭﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﻧﮯ ﻟﯿﺎ ﺍﯾﺴﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﻭﮦ ﮨﻤﯿﮟ ﺳﻦ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﮨﻢ ﺍﺳﮑﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﮭﮯ۔

ﭼﯿﺘﺎ۔۔۔

ﯾﮧ ﮐﺮﺩار  ﻭﺍﺣﺪ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺟﺮﻡ ﺳﮯ ﭘﻠﭩﺎ ﺍﻭﺭﮐﻤﺎﻝ ﭘﻠﭩﺎ ﺳﭻ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﺩﺛﮯ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺪﻝ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﮩﺎﻧﺪﺍﺩ ﮐﺎ ﺭﻭﭖ ﭼﯿﺘﮯ ﮐﺮ ﺭﻭﭖ ﮐﻮ ﺑﺪﻝ ﮔﯿﺎ ﺍﺱ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﻧﮯ ﮨﺮ ﺟﺮﻡ ﮐﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺗﻮﺑﮧ ﮐﯽ ﺗﻮ ﮨﺮ ﺟﺮﻡ ﮐﺎ ﮐﻔﺎﺭﮦ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﺎ ﯾﮩﯽ ﮐﺮﺍﺩﺭ ﺗﮭﺎ ﺟﺴﮯ ﺟﺮﻡ ﻭ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔

ﻟﯿﻮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﭼﻨﺪ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﮐﺮﺩﺍﺭ

ﻟﯿﻮﻧﺎ ﺍﭘﻨﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﮨﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﮑﺎﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﮐﯽ ﭘﺠﺎﺭﻥ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﮑﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﮯ ﺳﮑﮭﺎﯾﺎ ﮨﯽ ﺩﮬﻮﮐﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺩﯾﺎ ﺑﮭﯽ ﺩﮬﻮﮐﺎ ﻣﮕﺮ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻮﺍ ﻭﮦ ﺍﺳﮑﯽ ﺣﻘﺪﺍﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﯽ ﺗﯿﺴﺮﺉ ﺑﺎﺭ ﺍﺳﮑﮯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮ ﺁﻧﮑﮭﯿﮟ ﺁﺑﺪﯾﺪﮦ ﮨﻮﺋﯿﮟ۔

ﺷﯿﯿﺦ ﺯﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺁﻭﭦ ﺁﻑ ﮐﻨﭩﺮﻭﻝ ﺍﻭﻻﺩ ﮐﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﻮ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﮐﺘﮯ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺟﯿﺴﮯ ﺍﺳﮑﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺎ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮨﺮ ﺍﮔﻠﮯ ﻣﻨﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﺮ ﻣﺮﺣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﭼﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ﺍﺏ ﯾﮧ ﺑﺪﻝ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﻣﮕﺮ ﻭﮦ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺳﺨﺖ ﺩﻝ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﺱ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺳﮯ ﻣﺎﯾﻮﺳﯽ ﻗﻮﺳﯿﮧ ﮐﻮ ﺳﻮﭼﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﺌﮯ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﮐﯿﺎ ﮐﮩﯿﮟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﭘﮧ ﭼﻠﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﮨﯽ ﯾﮩﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺪﻟﻨﺎ ﺗﮭﺎ ﯾﻮﺭﭖ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﺭﯾﮧ ﭨﺮﺳﭧ ﺛﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮑﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺮﮮ ﺁﺝ ﺗﮏ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﻨﻈﺮ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ ﺍﺱ ﻟﯿﺌﮯ ﮐﮧ ﺳﻤﺠﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺋﯽ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺑﺪﺻﻮﺭﺕ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﮯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮ ﺧﻮﺵ ﮨﻮﺍ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻧﺎﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﭘﺮ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮ ﺭﻭﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔

ﺷﯿﺦ ﻋﺎﺻﻢ۔

ﯾﮧ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﻟﻮﻣﮍﯼ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﺎ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺧﺎﺹ ﻏﺰﺍﻟﮧ ﺳﮯ ﺩﮬﻮﮐﮯ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﮐﮭﯿﻨﭻ ﮐﺮ ﺟﺮﻡ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺁﺧﺮ ﺷﯿﺦ ﻋﺎﺻﻢ ﮐﯽ ﺧﻮﻓﻨﺎﮎ ﺣﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﻗﺖ ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﮨﯽ ﭘﻮﺭﺍ ﮨﻮﺍ۔۔۔۔۔۔ﯾﮩﺎﮞ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺍﺱ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﻮ ﯾﻮﮞ ﺩﮐﮭﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﮑﮯ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻧﮯ ﺟﺮﺍﺋﻢ ﻣﯿﮟ ﺩﮬﮑﯿﻞ ﺩﯾﺎ ﺍﺳﮯ ﮨﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﻟﯿﮉ ﮨﻮﻧﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﺑﻦ ﮔﯿﺎ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﮐﺌﯽ ﻣﻮﺍﻗﻌﻮﮞ ﭘﺮ ﻭﮦ ﯾﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺳﻨﺠﯿﺪﮦ ﮐﻮﺷﺶ ﺑﮭﯽ ﮐﯽ ﮐﮧ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﻮ ﺧﺘﻢ ﮐﺮﺳﮑﮯ ﻣﮕﺮ ﮨﺮ ﮐﻮﺷﺶ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﻨﺘﻄﻘﯽ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﮨﯽ ﺭﮨﺎ ﺍﺱ ﻟﯿﺌﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻧﮧ ﺗﻮ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﺍ ﻧﮧ ﺩﻭﺭ ﮨﻮﺍ۔

ﻣﺎﺳﭩﺮ ﺍﺳﻘﮧ۔

ﻣﺎﺳﭩﺮ ﺍﺳﻘﮧ ﻗﻮﺳﯿﮧ ﮐﺎ ﻣﺮﺩﺍﻧﮧ ﺭﻭﭖ ﺗﮭﺎ ﺟﺴﮯ ﮐﻨﮓ ﻧﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﺷﯿﻄﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺩﻟﻮﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﯽ ﺧﻮﺏ ﻻﺝ ﺭﮐﮭﯽ ﭨﺮﺳﭧ ﮐﯽ ﺭﺍﮨﺪﺍﺭﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺑﭽﯽ ﮐﺎ ﻗﺘﻞ ﺍﺱ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﺎ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﭖ ﺗﮭﺎ ﺟﺴﮯ ﺷﺎﮨﺠﮩﺎﻥ ﻧﮯ ﺑﺪﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﮨﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﻶﺧﺮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﮔﯿﮩﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﺲ ﮔﯿﺎ ﻻﺭﺛﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﮯ ﻗﺎﺑﻮ ﮨﺠﻮﻡ ﻧﮯ ﺟﺐ ﺍﺳﮑﯽ ﺟﺎﻥ ﻟﮯ ﻟﯽ ﻣﻨﻈﺮ ﺁﺑﺪﯾﺪﮦ ﮐﺮﺩﯾﺎ۔

ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺗﮭﮯ ﮨﺮ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﮕﮧ ﻣﮑﻤﻞ ﺗﮭﺎ ﺳﺐ ﮐﺎ ﺟﺎﺋﺰﮦ ﻟﯿﻨﺎ ﺍﻥ ﺩﯾﺌﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﮨﻢ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺊ ﻃﺮﻑ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺳﯽ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ ﮐﺎ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﻧﮯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﺳﺎﻝ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﮞ ﺟﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﻟﺪ ﺻﺎﺣﺐ ﺟﯿﺴﯽ ﮨﺴﺘﯿﺎﮞ ﮔﺌﯿﮟ ﺗﻮ ﺳﺎﮨﯽ ﺻﺎﺣﺐ ﺟﯿﺴﮯ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﺎ ﺳﺎﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮔﯿﺎ ﺑﻮﭨﺎ ﺳﻨﮕﮫ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺑﮭﯽ ﻣﻼ ﺍﻭﺭ ﻧﻮﺍﺏ ﺯﺍﺩﯼ ﺟﯿﺴﺎ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺑﮭﯽ ﺁﯾﺎ ﺍﻭﺭ 

ﺍﻭﺭ ﺭﻻ ﮔﯿﺎ ﺷﺎﮦ ﺟﮩﺎﻥ ﺑﯽ ﺍﺋﮯ ﺍﯾﻞ ﺍﯾﻞ ﺑﯽ ﮐﻮ ﻭﻗﺖ ﻧﮯ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﯿﺎ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺮﻡ ﻭ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻃﻮﯾﻞ ﮨﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﭼﻼ ﮔﯿﺎ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ،ﺳﺮﻭﺝ ، ﻭﺍﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﻧﺪ ﻣﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﺍﻭﺭ ﺑﺸﺮ ﮐﺎ ﻗﺘﻞ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻗﺒﺎﺋﻞ ﮐﺎ ﻗﺘﻞ، ﺳﺐ ﯾﻮﮞ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﻢ ﻣﻨﺎﻇﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭼﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﻮﮞ ﺯﺭﯾﮟ ﮔﻞ ﺟﯿﺴﺎ ﻧﮉﺭ ﺻﻔﺖ ﺑﮩﺎﺩﺭ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﻮ ﻣﻼ، ﻭﯾﺮﺍ ﮐﺎ ﺣﺎﺩﺛﮧ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺻﻔﺪﺭ ﮐﯽ ﺑﯿﻨﺎﺋﯽ ﮐﮯ ﺩﮐﮫ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺁﺑﺪﯾﺪﮦ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮨﻮ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﻢ ﭘﺮ ﺑﯿﺘﯽ ﮨﻮ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﻢ ﺫﺍﺩ ﮨﻮﮞ۔ ﯾﮧ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﮨﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺟﻮ ﮐﺴﯽ ﻧﮧ ﮐﺴﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺱ ﻇﺎﻟﻢ ﺳﻤﺎﺝ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ ﺟﺮﻡ ﺳﮯ ﻓﺮﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﺩﻓﯿﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﻼﺵ ﮐﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮨﻮﭨﻞ ﮔﻮﻟﮉﮐﯽ ﭼﯿﻦ ﭘﺮ ﮨﻮﺍ ﭼﭽﯽ ﮐﺎ ﺩﻝ ﺗﻮ ﺷﺎﺋﺪ ﮐﺒﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﺪﻻ ﻣﮕﺮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﮩﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺿﺮﻭﺭ ﺑﺪﻝ ﮔﺌﯽ ﺣﺎﺩﺛﺎﺕ ﮐﯽ ﭼﯿﻦ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﺁﺧﺮ ﮐﺎﺭ ﻭﮦ ﺭﺷﺘﮧ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺴﻠﮏ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﻮﮞ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺣﺪ ﺗﮏ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﻣﮕﺮ ﺻﻔﺪﺭ ﻭﯾﺮﺍ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﺭﮨﺎ ۔

ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﮨﻢ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﻨﮑﺮ ﺷﮑﺮﺍ ﮐﺎ ﮨﻮﺍ ﺟﺴﮯ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﮔﮭﺎﭦ ﺍﺗﺎﺭﺍ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺟﺪﺍ ﮨﻮﺍ ﺍﺱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺧﻮﺷﯽ ﺩﯼ ﻭﮨﯿﮟ ﺁﺑﺪﯾﺪﮦ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺩﯾﺎ

ﺍﻧﮑﻞ ﻃﺎﮨﺮ ﺟﺎﻭﯾﺪ ﻣﻐﻞ ﺻﺎﺣﺐ ﺳﮯ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﭘﺮ ﮐﺎﻓﯽ ﺩﯾﺮ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﻭﺍﻗﻌﺘﺎ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﮐﺴﯽ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺒﮭﯽ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﮔﯽ ﺁﺝ ﺳﮯ ﺳﻮ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﭘﮍﮬﮯ ﮔﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺤﺮ ﺳﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﺑﭽﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﮑﮯ ﮔﺎ۔

ﺳﺎﺋﯿﮟ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﺱ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﮨﯿﺮﻭ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﭘﮩﻼ ﮨﯿﺮﻭ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺳﺒﮭﯽ ﮐﺮﺍﺩﺭ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﻭﻗﺖ ﺟﺎﻥ ﮨﯽ ﺑﭽﺎﺗﮯ ﺭﮨﮯ

 

ماہا ایمان مانو اسد