ری ویو ٹائم ان ناولز ورلڈ

2020-06-14 18:51:56 Written by حریم فاطمہ

ﺧﺎﻟﯽ ﺁﺳﻤﺎﻥ : ﺳﺎﺋﺮﮦ ﺭﺿﺎ

ﺗﺒﺼﺮﮦ : ﺣﺮﯾﻢ ﻓﺎﻃﻤﮧ

 

رات کی تیرگی میں افق پر بسیرا کیے ﺍﺑﺮ ﻧﮯ ﺍﻧﮕﮍﺍﺋﯽ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﻮﺟﮫ ﮨﻠﮑﺎ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺩﮬﺮﺗﯽ ﭘﯿﺎﺳﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﻮﻧﺪﻭﮞ ﮐﻮ ﺗﮑﺘﯽ، ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺧﻮﺵ ﺁﻣﺪﯾﺪ ﮐﮩﺘﯽ، ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺟﺬﺏ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﯽ۔ ﻓﻠﮏ ﺳﮯ ﺩﮬﺮﺗﯽ ﭘﮧ ﺍﺗﺮﺗﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﻮﻧﺪ، ﺳﻨﮩﺮﯼ ﺳﯿﺐ ﮐﮯ ﺩﮨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﭘﮍﯼ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻟﺬﺕ ﺳﮯ ﺳﺴﮑﺎﺭﯼ ﺑﮭﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﻝ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﻟﯿﺎ۔ ﻓﻠﮏ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﺮﺗﯽ ﮐﮯ ﺑﯿﭻ ﺧﻼ ﮐﻮ ﭘﺎﺭ ﮐﺮﺗﯽ ﺑﻮﻧﺪ ﻧﮯ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺳﯿﻨﭽﻨﮯ ﮐﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﮔﺰﺭﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﻭﮦ ﺟﺮﺛﻮﻣﮧ ﺑﻨﻨﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺭﮨﺘﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﮏ ﻋﺪﺍﻭﺕ ﮐﻮ ﻣﺎﺕ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺩﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻨﮕﮭﺎﺳﻦ ﭘﮧ ﺑﺮﺍﺟﻤﺎﻥ ﮨﻮﻧﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﺑﻮﻧﺪ ﮐﻮ ﺳﯿﻨﭽﺘﯽ ﺳﯿﭗ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺭﯾﺖ ﮐﻮ ﻣﺴﮑﻦ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﺯﻣﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﺗﯽ ﻣﻮﺟﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﮩﻨﮯ ﻟﮕﯽ۔

ﺗﺼﻮﻑ، ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﺍﺛﺮ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﺳﯿﻨﭽﯽ ﮔﺌﯽ ﺑﻮﻧﺪ، ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺑﻌﺪ ﭘﺮﻭﺍﻥ ﭼﮍﮬﯽ ﺗﻮ ﺩﻝ ﮐﮯ ﻧﮩﺎﮞ ﺧﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﭼﮭﭙﯽ۔ ﮐﺴﯽ ﺍﻧﮑﮭﯿﺎﺭﮮ ﻧﮯ ﻗﻠﺐ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﻮ ﭘﺎﺗﮯ ﺍﺱ ﻧﺌﮯ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻮ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﯾﺎ ﺗﻮ ﻓﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﮐﻨﺎﺭﮮ ﺑﯿﭩﮭﮯ ﮐﺴﯽ ﺟﮭﺮﯾﻮﮞ ﺯﺩﮦ ﭼﮩﺮﮮ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﺗﮯ ﺷﻔﻘﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﻤﺘﺎ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺩﯾﺎ۔

ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﺍﯾﮏ ﺳﺴﮑﯿﻮﮞ، ﺗﺼﻮﻑ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﭙﭩﯽ ﺳﺘﺮ ﮐﯽ ﺩﮨﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ’’ ﺧﺎﻟﯽ ﺁﺳﻤﺎﻥ ‘‘ ﺟﺲ ﮐﮯ ﮐﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﮈﻭﺭ ﺍﻧﮕﻠﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺫﺭﺍ ﺳﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﮐﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺭﮨﺘﯽ، ﻟﻔﻆ ﻟﻔﻆ ﺻﻔﺤﮧ ﻗﺮﻃﺎﺱ ﭘﺮ ﺍﺗﺮﺗﯽ، ﺍﮎ ﻧﺌﯽ ﺟﺪﺕ ﺳﮯ ﺭﻭﺷﻨﺎﺱ ﮐﺮﺍﺗﯽ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﮩﺎﺭﺳﻮ ﺗﺎﺭِ ﻋﻨﮑﺒﻮﺕ ﺳﮯ ﻟﭙﭩﯽ، ﺫﮨﻦ ﮐﯽ ﮔﺮﮨﯿﮟ ﮐﮭﻮﻟﺘﯽ ﭼﻠﯽ ﮔﺌﯽ۔

ﺍﯾﮏ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺑﯿﺎﮞ، ﻣﻮﺿﻮﻉ، ﺑﺮﺟﺴﺘﮕﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﻣﮑﺎﻟﻤﺎﺕ، ﻟﮑﮭﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺳﻮﭺ، ﺍﻓﮑﺎﺭ ،ﺫﻭﻕ ﻧﻈﺮ ﻭ ﺳﺨﻦ، ﺍﺩﺑﯽ ﺷﮧ ﭘﺎﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺟﺮﯾﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ، ﭘﺴﻨﺪ ﻭ ﻧﺎﭘﺴﻨﺪ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻻﺕ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﮐﮯ ﺗﻨﺎﻇﺮ ﮐﻮ ﻣﺠﺴﻢ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﮈﮬﺎﻝ ﮐﺮ ﻗﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔

’’ ﺧﺎﻟﯽ ﺁﺳﻤﺎﻥ ‘‘ ﺳﺴﮑﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮨﻨﺴﯽ ﻣﯿﮟ ﻟﭙﭩﯽ، ﻣﺎﺿﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻝ ﮐﯽ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺟﻮ ﻣﺤﻮﯾﺖ ﮐﻮ ﭘﺮﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺟﮑﮍﮮ ﺭﮐﮭﮯ۔

ﺗﺼﻮﻑ ﻣﯿﮟ ﻟﭙﭩﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺩﻟﮕﺪﺍﺯ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ، ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺸﮑﺎﺕ ﭘﮧ ﺭﮐﮭﮯ ﺩﯾﭗ ﮐﯽ ﻟﻮ ﮐﻮ ﺗﮑﺘﮯ ﮐﺎﺗﺐ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﭘﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﻗﻠﻢ ﮐﯽ ﻧﻮﮎ ﺳﮯ ﺭﮔﮍ ﮐﮭﺎﺗﯽ،ﺻﻔﺤﮧ ﻗﺮﻃﺎﺱ ﭘﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ ﮐﮯ ﺍﻧﻤﭧ ﻧﻘﻮﺵ ﭼﮭﻮﮌﺗﯽ ﮔﺌﯽ۔

’’ ﺧﺎﻟﯽ ﺁﺳﻤﺎﻥ ‘‘ ﯾﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮨﮯ

ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺟﺲ ﺳﮯ ﮨﺮ ﺑﺼﺎﺭﺕ ﺁﺷﻨﺎﺋﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﯽ،

ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺣﻘﺎﺋﻖ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺍﺱ ﻣﻤﺘﺎ ﮐﯽ ﺟﻮ ﮨﺮ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﻻﺩ ﭘﮧ ﻧﭽﮭﺎﻭﺭ ﺭﮨﯽ،

ﺑﺎﺩِ ﺻﺒﺎ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺭﺍﺳﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﺟﻮ ﺧﺮﺩ ﮐﯽ ﺍﻥ ﮔﻨﺖ ﺭﺍﮨﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻟﺘﯽ ﭼﻠﯽ ﺟﺎﺋﮯ،

ﻣﯿﭩﮭﮯ ﻟﮩﺠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﭙﯽ ﻗﻠﺒﯽ ﮐﺎﻟﮏ ﮐﯽ ﺟﻮ ﺭﻭﺡ ﮐﻮ ﺑﺴﻤﻞ ﮐﺮﺩﮮ،

ﺷﺠﺮ ﺯﯾﺴﺖ ﭘﮧ ﻧﻤﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺍﺱ ﻧﺎﻣﮑﻤﻞ ﮐﻮﻧﭙﻞ ﮐﯽ ﺟﻮ ﮨﻮﺍ ﮐﮯ ﺩﻭﺵ ﭘﮧ ﺟﮭﻮﻣﺘﯽ ﺟﺎﺋﮯ،

ﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺗﯿﺮﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺳﯿﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﭨﻤﭩﻤﺎﺗﮯ ﺗﺎﺭﻭﮞ ﮐﯽ،

ﮨﺮ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺳﺠﺪﮦ ﺷﮑﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ،

ﺷﮑﺴﺖ ﻭ ﺭﯾﺨﺖ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺗﺬﮐﺮﮮ ﮐﯽ ﺟﺲ ﻧﮯ ﭼﮩﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﺳﮯ ﻧﻘﺎﺏ ﺍﺗﺎﺭ ﺩﯾﮯ

ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﻠﻨﮓ ﻭﺟﻮﺩ ﮐﯽ ﺟﺴﮯ ﻋﺮﻑ ﻋﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﻟﮧ ﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﭼﻮﮬﮯ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔

ﻣﺤﻤﺪ ﻃﺎﮨﺮ ﭘﺮﻭﯾﺰ ، ﺑﮯﺟﯽ ﮐﺎ ﺗﺎﺭﮮ، ﺍﯾﮏ ﺻﺤﺖ ﻣﻨﺪ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺟﺴﻢ ﭘﮧ ﺍﻧﮉﺍ ﺳﺮ ﺗﮭﺎ۔ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻭﮦ ﻣﺜﻞ ﺟﻮ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﮐﻮ ﻧﻈﺮ ﺁ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺑﺪﻧﺼﯿﺐ ﺍﻧﮑﮭﯿﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﺑﺼﺎﺭﺕ ﺳﮯ ﺍﻭﺟﮭﻞ ﺭﮨﮯ۔

ﺗﺎﺭﮮ، ﺑﮯﺟﯽ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﻮﭨﮭﯽ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺟﻮ ﻣﻨﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺍﺩﻭﮞ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺕ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ۔ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺩﻣﺎﻍ ﻧﺎﻡ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﯿﺰ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ ﻣﮕﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺑﺪﺭﺟﮧ ﺍﺗﻢ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﮯ۔

ﺗﺎﺭﮮ، ﺟﺴﮯ ﻟﻮﮒ ﺍﻟﻠﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺋﯿﮟ ﮐﮩﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔

ﺟﺴﮯ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﻃﺎﺭﻕ ﺳﮯ ﺑﻼ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺠﮭﻠﮯ ﻃﺎﻟﺐ ﺳﮯ ﺧﺪﺍ ﻭﺍﺳﻄﮯ ﮐﺎ ﺑﯿﺮ ﺗﮭﺎ۔

ﺟﻮ ﺩﻥ، ﮨﻔﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻟﻔﻆ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﮐﺮﺗﺎ ﭼﻼ ﺟﺎﺗﺎ۔ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﺖ ﮐﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﭘﯿﮑﺮ ﮐﮧ ﮔﮭﻨﭩﻮﮞ ﭘﭩﺮﯼ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﮐﮭﮍﺍ، ﺭﯾﻞ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﻣﺴﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﮨﺎﺗﮫ ﮨﻼ ﺳﮑﮯ۔

ﺟﺲ ﮐﺎ ﻭﺍﺣﺪ ﮔﯿﺖ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎﮐﺎ ﺳﻮ ﺟﺎ ﺗﮭﺎ۔

ﺟﺲ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺎﮐﮯ ﮐﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﺍﯾﺴﺎ ﺯﻣﺰﻣﮧ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﻧﻘﺎﺭ ﺧﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﺠﺘﮯ ﻧﻘﺎﺭ ﮐﯽ ﺗﺎﻥ ﭨﻮﭦ ﺟﺎﺋﮯ۔

ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺗﺎﺭﮮ، ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﭼﮩﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭼﮭﭙﮯ ﺑﺪﺻﻮﺭﺕ ﮐﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺍﻟﺰﺍﻡ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﺍ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺷﺐِ ﭼﺎﺩﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻭﺱ ﮐﯽ ﺳﯿﺎﮨﯽ ﭘﮭﯿﺮ ﺩﯼ۔ﻭﮦ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺳﯿﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﺟﻮ ﻣﺪﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﻮﻣﺘﺎ ﺗﻮ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﻧﻈﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺍﻭﺟﮭﻞ۔

ﺑﮯﺟﯽ، ﺍﯾﮏ ﺟﮩﺎﻧﺪﯾﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﭼﮩﺮﮦ ﺷﻨﺎﺱ ﻋﻮﺭﺕ ، ﺟﻮ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﺳﻮﻟﯽ ﭘﮧ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﻻﺣﺎﺻﻞ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻟﭩﮑﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﯾﺴﯽ ﻣﺎﮞ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺯﮨﻦ ﺳﮯ ﺟﮭﭩﮏ ﮐﺮ ﺑﻄﻦ ﺳﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﯿﮯ ﺍﺩﮬﻮﺭﮮ ﻭﺟﻮﺩ ﮐﻮ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﺭﮐﮭﺎ۔ ﻭﮦ ﺻﺒﺮ ﻭ ﺷﮑﺮ ﮐﺎ ﭼﻠﺘﺎ ﭘﮭﺮﺗﺎ ﻧﻤﻮﻧﮧ ﺗﮭﯿﮟ۔ﻭﮦ ﺗﺎﺭﮮ ﺳﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﺮ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﮐﯽ ﺗﻼﻓﯽ ﺗﺤﻤﻞ ﺳﮯ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻑ ﻧﮧ ﮐﮩﺎ۔ ﺑﮯ ﺟﯽ ﻧﮯ ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﮐﻮ ﭼﭗ ﮐﯽ ﻭﮦ ﻣﺎﺭ ﻣﺎﺭﯼ ﮐﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﺧﻮﺩ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﺷﮑﺴﺖ ﻭ ﺭﯾﺨﺖ ﮐﺎ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﺑﻦ ﮔﺌﯽ۔

ﻋﺎﺑﺪﮦ، ﻃﺎﻟﺐ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ، ﺟﻮ ﮨﺮ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻃﺎﻕ ﺗﮭﯽ۔ ﺧﻮﺍﮦ ﻭﮦ ﻟﮑﮭﺎﺋﯽ ﭘﮍﮬﺎﺋﯽ ﮨﻮ ﯾﺎ ﮔﮭﺮ ﺩﺍﺭﯼ ، ﺳﻼﺋﯽ ﮐﮍﮬﺎﺋﯽ ﮨﻮ ﯾﺎ ﭼﻮﻟﮩﺎﭼﻮﮐﯽ۔ ﻭﮦ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺩِ ﺻﺒﺎ ﺑﻦ ﮐﮯ ﺁﺋﯽ ﮐﮧ ﺳﺎﺭﺍ ﮔﻠﺸﻦ ﻣﮩﮏ ﺍﭨﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﭼﮭﭙﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻮ ﭘﺎ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﺨﻠﯿﻖِ ﺁﺩﻡ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﺪ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﯿﺎ۔ 

ﺑﮯﺟﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺻﺪﻗﮯ ﻭﺍﺭﯼ ﺟﺎﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻮ ﺩﻭﺍﻡ ﺑﺨﺸﺘﯽ ﮔﮭﺮﮔﺮﮨﺴﺘﯽ ﻭﺍﻟﯽ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﻋﺮﺻﮧ ﺑﻌﺪ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﮯ ﮨﻤﺮﺍﮦ ﮐﻮﺋﭩﮧ ﭼﻠﯽ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﺎ ﮔﮭﺮﺍﻧﮧ ﻭﯾﺮﺍﻧﯽ ﮐﺎ ﻣﻨﻈﺮ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔

ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ، ﺳﺐ ﺳﮯ ﭼﮭﻮﭨﮯ ﻃﺎﺭﻕ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﻮﺑﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﻦ ﭘﺴﻨﺪ ﺑﯿﻮﯼ ﺟﻮ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺗﮭﯽ ﺟﺒﮑﮧ ﺁﮔﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺭﮐﮭﺘﯽ۔ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﺧﺰﺍﻧﮯ ﮐﻮ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﮯ ﺻﻨﺪﻭﻗﭽﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﭙﺎ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﮨﺮ ﮐﺎ ﺑﺤﺮ ﻋﻤﯿﻖ ﺗﺎﺭﮮ ﭘﺮ ﺍﻟﭧ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﺳﮯ ﺗﺎﺭﮮ ﺳﮯ ﮔﮭﻦ ﺁﺗﯽ ﺗﮭﯽ، ﻭﮦ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺩﺳﺘﺮﺧﻮﺍﻥ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮭﺎ ﺳﮑﺘﯽ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﺑﮑﺎﺋﯽ ﺁﻧﮯ ﻟﮕﺘﯽ۔ ﺟﻮ ﺗﺎﺭﮮ ﺳﮯ ﺟﺎﻥ ﭼﮭﮍﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﻮﭼﺘﯽ ﻣﮕﺮ ﮨﺮ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺭﺍﺋﯿﮕﺎﮞ ﺟﺎﺗﺎ۔ﻭﮦ ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﯾﮏ ﺧﻠﺶ ﺗﮭﺎ، ﺍﯾﮏ ﮐﮍﻭﺍﮨﭧ، ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮧ ﮐﯿﻮﮞ؟؟؟

ﭘﮭﺮ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﻧﺒﺾ ﭘﮧ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﮍﺍ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﺵ ﺟﯿﺴﮯ ﺍﯾﮏ ﭘﻞ ﮐﻮ ﺭﮎ ﺳﯽ ﮔﺌﯽ۔ ﺗﺼﻮﻑ ﻣﯿﮟ ﻟﭙﭩﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﻧﮯ ﺁﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﺴﮑﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﺑﺎﺗﮯ ﺷﺐِ ﺩﯾﺠﻮﺭ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﺴﮑﻦ ﺑﻨﺎ ﻟﯿﺎ۔ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮐﻮ ﭘﮍﺗﯽ ﮨﺮ ﭨﮭﻮﮐﺮ، ﺭﻭﺡ ﮐﻮ ﺑﺴﻤﻞ ﮐﺮﮔﺌﯽ۔ ﻣﺸﮑﺎﺕ ﭘﮧ ﺭﮐﮭﮯ ﺩﯾﭗ ﮐﯽ ﮨﻠﮑﯽ ﺳﯽ ﻟﻮ ﺑﮭﯽ ﺑﺠﮫ ﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﮮ ﭼﻼ ﮔﯿﺎ۔

ﻭﻗﺖ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﻠﮑﻮﮞ ﮐﯽ ﭼﻠﻤﻦ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺍﭨﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮪ ﮔﯿﺎ۔

ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﮐﯽ ﺍﻣﯿﺪ ﮨﺮ ﺑﺎﺭ ﭨﻮﭦ ﺟﺎﺗﯽ۔ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﯽ ﭼﭗ ﮔﻮﯾﺎ ﺍﯾﮏ ﭼﭗ ﮨﺰﺍﺭ ﺳﮑﮫ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺗﮭﯽ۔ ﻭﮦ ﮐﯿﮑﺮ ﮐﯽ ﭼﮭﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﺑﯿﭩﮭﯽ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﮐﻮ ﺗﮑﺘﯽ ﺟﺎﺗﯿﮟ، ﮐﺒﮭﯽ ﻣﺨﺒﻮﻁ ﺍﻟﺤﻮﺍﺱ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﺎ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﮐﺮﺗﯿﮟ، ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﮯ ﺟﺎﻟﮯ ﮐﻮ ﺁﻧﺴﻮﺅﮞ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﺟﮭﻠﮏ ﻣﮩﻤﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺘﯽ ﭘﻨﮑﮭﺎ ﺟﮭﻠﺘﯽ ﺟﺎﺗﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻟﻔﻆ ﻧﮧ ﮐﮩﺘﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﭼﭗ ﮔﻮﯾﺎ ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﻋﺬﺍﺏ ﺗﮭﺎ۔

ﻓﻄﺮﺕ، ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﭘﮩﯿﮯ ﭘﺮ ﮔﮭﻮﻣﺘﯽ ﺭﮨﯽ۔ ﺳﯿﺎﺳﯽ ،ﺳﻤﺎﺟﯽ، ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﯽ ﺗﺒﺪﯾﻠﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻈﮩﺮ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻮ ﻧﮧ ﻣﺎﭖ ﺳﮑﺎ۔ ﺑﮯﺟﯽ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﮔﮭﭧ ﮐﯽ ﺷﺎﻡ ﺑﻦ ﮔﺌﯿﮟ۔

ﺑﺎﻵﺧﺮ، ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﯽ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﺭﻧﮓ ﻻﺋﯿﮟ۔ﻭﻗﺖ ﮐﺎ ﭘﮩﯿﮧ ﮔﮭﻮﻣﺎ، ﺳﻮﺋﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﮔﺮﺩﺵ ﺍﻟﭩﯽ ﮨﻮﮔﺌﯽ، ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﭘﺎﯾﺎ، ﺗﺨﺖ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﮯ ﻧﻮﻣﻮﻟﻮﺩ ﮐﯽ ﺍﭨﮑﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺳﺎﻧﺴﯿﮟ ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﮐﮯ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺳﭻ ﮐﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺗﮭﯿﮟ۔

ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺟﮭﻮﭦ ﮐﮯ ﻟﺒﺎﺩﮮ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﭙﺎﯾﺎ ﺳﭻ ﺑﮯ ﻧﻘﺎﺏ ﮨﻮﮔﯿﺎ۔ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﻣﻈﻠﻮﻣﯿﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﮯ ﺷﮑﺮﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﺁﻧﺴﻮ ﺗﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﺗﮭﮯ۔ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺗﺎﺭﮮ ﻭﺍﭘﺲ ﻧﮧ ﺁﯾﺎ ﻣﮕﺮ ﻭﮦ ﮐﮩﯿﮟ ﺗﻮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺑﮯﺟﯽ ﮐﯽ ﭼﻠﺘﯽ ﺳﺎﻧﺴﯿﮟ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﺍ ﺛﺒﻮﺕ ﺗﮭﯿﮟ۔

ﻟﯿﮑﻦ

ﻟﯿﮑﻦ

ﻟﯿﮑﻦ

۱۔ ﺗﺎﺭﮮ ﺟﺴﮯ ﺷﺎﮦ ﺩﻭﻻ ﮐﺎ ﭼﻮﮨﺎ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ، ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺣﺴﺎﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﻗﻠﻢ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺩﻭﻟﮧ ﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﭼﻮﮨﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﻮ ﺁﺷﮑﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺗﮭﺎ۔ ﺩﻭﻻ ﺷﺎﮦ ﮐﮯ ﭼﻮﮬﮯ ﮐﻮﻥ ﮨﯿﮟ؟ ﮐﯿﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﺍﻥ ﻣﺰﺍﺭﻭﮞ ﭘﺮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ، ﻭﮦ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﯽ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﮯ ﮔﺌﮯ؟ﻣﯿﺮﮮ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻗﻠﻢ ﻓﺮﺳﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺍﺷﺪ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺗﮭﯽ ﺗﺎﮐﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﻓﻄﺮﯼ ﺑﮩﺎﺅ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺘﺎ ﻗﺎﺭﯼ ﺍﻥ ﺭﺍﺯﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﮨﻮ ﺳﮑﮯ ﺟﻮ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﮔﺮﺩ ﺗﻠﮯ ﭘﮍﮮ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﻭﻧﻤﺎ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﮨﯿﮟ۔

۲۔ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻝ ﺳﮯ ﺑﮯﺟﯽ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﭘﺎﻧﭻ ﺳﺎﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻡ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻏﺎﺋﺐ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﮔﯿﺎ؟ ﻃﺎﻟﺐ ﺟﻮ ﮐﮧ ﻓﻮﺝ ﻣﯿﮟ ﺍﻋﻠﯽٰ ﺍﻓﺴﺮ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﻮ ﮈﮬﻮﻧﮉ ﺳﮑﺘﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﯾﮏ ﺩﻡ ﺳﮯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ؟

۳۔ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺁﺷﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﮐﺎﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻧﺎﻻﮞ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﮯ ﭘﮑﮯ ﮐﮭﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﺬﺕ ﺍﻭﺭ ﺫﺍﺋﻘﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺭﻭﺷﻨﺎﺱ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﮐﯿﺴﮯ؟؟

۴۔ ﻃﺎﺭﻕ ﺟﻮ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﺑﮭﺎﺑﮭﯽ ﮐﮯ ﮐﻮﺋﭩﮧ ﺟﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺳﻨﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﮯ ﮔﻮﺍﺭﺍ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ ﭘﮭﺮ ﻭﮦ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﻮ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﮐﯽ ﺍﭼﮭﺎﺋﯿﺎﮞ ﮐﯿﻮﻧﮑﺮ ﮔﻨﻮﺍﻧﮯ ﻟﮓ ﮔﯿﺎ؟

۴۔ ﮐﯿﺎ ﻃﺎﺭﻕ ﮐﯽ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﺳﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﺍﭨﻞ ﺗﮭﺎ؟ ﮐﯿﺎ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﺟﺎﻥ ﺑﻮﺟﮫ ﮐﺮ ﮐﻮﺋﭩﮧ ﮔﺌﯽ ﯾﺎ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﮯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﭘﺮ؟؟ ﯾﮧ ﻋﻘﺪﮦ ﻧﮧ ﮐﮭﻞ ﺳﮑﺎ۔ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﮐﮩﺎﻧﯽ ﻣﯿﮟ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﮐﺎ ﻣﺜﺒﺖ ﭘﮩﻠﻮ ﮨﯽ ﺩﮐﮭﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﺳﺴﺮ ﮐﯽ ﻋﺰﺕ، ﺑﮯﺟﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﺎﺋﯿﺖ، ﻃﺎﺭﻕ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺭﮮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﺳﮯ ﭼﻮﺭ ﺟﺰﺑﺎﺕ۔ ﯾﮩﯽ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﮐﺎ ﺧﺎﺻﮧ ﺗﮭﺎ ۔ﭘﮭﺮ ﻃﺎﺭﻕ ﮐﯽ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﺍﻭﺭ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻋﺎﺑﺪﮦ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﺭﻃﺐ ﺍﻟﻠﺴﺎﻥ ﮨﻮﻧﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﻌﻨﯽ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ؟ ۵۔ﻣﻌﺼﻮﻣﮧ ﺟﺴﮑﺎ ﮨﻤﺴﺎﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﯿﻞ ﺟﻮﻝ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﻃﺎﺭﻕ ﮐﻮ ﻣﺤﻠﮯ ﮐﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻟﮍﺍﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺁﮔﺎﮦ ﮐﺮﺗﯽ ﺩﮐﮭﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ۔ﮐﯿﺴﮯ؟؟

ﻣﯿﺮﮮ ﻧﻘﻄﮧ ﻧﻈﺮ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﯾﮧ ﭼﻨﺪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﺍﯾﮏ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﭘﺮ ﺍﺗﻨﺎ ﺍﺛﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮈﺍﻟﺘﮯ ﻣﮕﺮ ﻗﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺿﺮﻭﺭ ﭼﮭﻮﮌ ﮔﺌﮯ۔

ﮐﮩﺎﻧﯽ ﺑﯿﮏ ﻭﻗﺖ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺩﺍﺭ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻮﺭﺕ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮨﮯ، ﻋﻮﺭﺕ ﻇﺎﻟﻢ ﮨﮯ، ﻣﺮﺩ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﮨﮯ، ﻣﺮﺩ ﻇﺎﻟﻢ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﺻﯿﻘﻞ ﮔﺮ ﺗﺨﻠﯿﻖ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﺌﯽ ﺁﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﺴﮑﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﺑﺎﺋﮯ ﺍﺩﺏ ﮐﮯ ﺁﺳﻤﺎﮞ ﭘﮧ ﺍﻣﺮ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔

ﺩﻋﺎ ﮨﮯ ﻣﺼﻨﻔﮧ ﮐﮯ ﺩﺳﺖِ ﮨﻨﺮ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻢ ﻭ ﻋﻤﻞ ﮐﮯ ﻭﮦ ﭼﺮﺍﻍ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﮞ ﺟﻮ ﺍﺩﺏ ﮐﯽ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﻣﯿﮟ ﻧﮑﻠﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﺸﻨﮕﺎﻥِ ﺷﻮﻕ ﮐﯽ ﺭﺍﮨﻮﮞ ﮐﻮ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﮮ۔ ﻗﻠﻢ ﮐﯽ ﺁﺏ، ﺗﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺁﻥ ﺳﻼﻣﺖ ﺭﮨﮯ۔ 

ﺗﺴﻨﯿﻢ ﻓﮑﺮ ﻭ ﮐﻮﺛﺮ ﺧﯿﺎﻝ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺳﺒﮏ ﺭﻭﯼ ﺳﮯ ﺟﺎﻧﺐ ﻣﻨﺰﻝ ﮔﺎﻣﺰﻥ ﺭﮨﮯ۔

ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﮦ ﺍﻗﺘﺒﺎﺳﺎﺕ : ۔

۱۔ﻃﺎﻗﺘﻮﺭ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮨﮯ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﮐﯽ ﮈﮬﺎﻝ ﺑﻨﮯ، ﺁﻧﮑﮫ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮨﮯ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﮐﻮ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺩﮐﮭﺎﺋﮯ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻋﻘﻞ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎ ﻓﺮﺽ ﮨﮯ ﺑﮯ ﻋﻘﻠﯽ ﮐﻮ ﮈﮬﺎﻧﭗ ﻟﮯ۔

۲۔ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﺁﮦ ﻭﺍﺯﺍﺭﯼ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﮐﮯ ﭘﻠﮍﮮ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺍﻭﭘﺮ ﺍﭨﮫ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔

۳۔ﺑﮩﺎﺩﺭ ﮨﻮﻧﺎ ﮐﻤﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ، ﺑﮩﺎﺩﺭ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮩﺖ ﻣﺸﮑﻞ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﻧﺪﺭ ﺳﮯ ﺁﭖ ﮐﮭﻮﮐﮭﻠﮯ، ﺑﺰﺩﻝ ،ﮐﻤﺰﻭﺭ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺑﺲ ﮨﻮﮞ۔

ﻣﺼﻨﻔﮧ ﻧﮯ ﻗﻠﻢ ﮐﯽ ﻧﻮﮎ ﺳﮯ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺍﻝ ﻗﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺫﮨﻦ ﭘﮧ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ۔۔۔ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻣﻌﺎﺷﺮﮦ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﺩﮬﻮﺭﮮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﺩﮬﻮﺭﮮ ﭘﻦ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻻﺋﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ؟